O reklamní vlajce pro svoji společnost uvažuji již dlouho. V podstatě od počátku založení firmy. Někdy člověk samozřejmě má mnoho argumentů pro to, aby si něco pořídil, jindy má zase mnoho argumentů pro to, aby si něco nepořídil. A já, protože věřím, že všechno se děje jak má, jsem se na to do nedávné chvíle necítila. Když jsem nyní však došla k názoru, že je třeba s propagací začít, narazila jsem nejen na uvedené reklamní vlajky, ale také na stany, slunečníky, sedací vaky a rollupy. Rollup mě zaujal opravdu hodně, byl to horký kandidát pro koupi.

Na čem budeme sedět?

Jenže, když si pak všechno znovu propočítáte a kromě toho přidáte nové židle do zasedací místnosti, gauč do recepce, stává se z tohoto případu zcela jiný příběh. Tedy jsem se nakonec, jistě jste už napnutí, rozhodla pro koupi sedacích vaků. Nejlepší volba, jakou jsem mohla udělat, opravdu.