Pokud už jednou investujete do toho, abyste své firmě udělal dobrou reklamu a své věrné společníky i zákazníky potěšil, pak je potřeba to udělat se vším všudy a bez zbytečných kompromisů, které by váš plánovaný záměr mohly ohrozit a kýžený efekt zhatit. Na jednu stranu je sice pravda, že nemáte dvakrát mnoho peněz na rozdávání, ale na tu druhou nechcete riskovat, že tím, že budete šetřit na tom nesprávném místě, zkazíte celý svůj plán.

Aby vše dobře dopadlo

Vaším cílem je totiž udělat své firmě dobrou službu tím, že jako poděkování za celoroční spolupráci rozešlete vybraným lidem vaše firemní nástěnné kalendáře. Kalendář je totiž ten typ tiskoviny, který potěší snad každého obdarovaného, obzvlášť v případě, že zvolíte pěkné tematické fotografie. Každý si ho rád pověsí na svou zeď a s ním i vaši nenápadnou reklamu, které si jistě všimnou i ostatní, kteří danou místnost navštíví. Jenže aby vše dopadlo tak, jak si to představujete, je nutné, aby zásilka obdarovaným dorazila v pořádku, a to zajistíte tak, že každý výtisk zabalíte do poštovní plastové obálky http://www.samolepiciobalky.cz/eshop/ostatni/lepici-pasky/lepici-paska-cervena-48mm-navin-66m.

fallout-240x400.jpg
Aby reklama fungovala
4.8 (96.67%)6